Alla inlägg under december 2010

Av Erika - 29 december 2010 20:27

Jaha, idag har det vart en lugn och skön dag :) Inge stress på jobbet heller :)


Tränat har jag åxå gjort med Frida idag :) Det blev svettigt och givetvis fick jag svårt å andas.... Men det är bara att kämpa på så kanske man kan träna upp lungkapaciteten (?) :) Kanske ska sluta röka också så går det nog bättre eller nej jag vill inte sluta röka några laster i livet måste man ha! :D  I alla fall så är det träning i morgon igen vilket jag är dunder peppad för :D:D Kan ju ta två puffar Bricanyl innan så kanske det inte går så tungt å andas :) 


I morrn är sista arbetsdagen för den här veckan, kanske man kan ladda upp batterierna för en ny jobbvecka :) 


Hörs hej!

Av Erika - 27 december 2010 20:01

Nu var denna jul över..... SKÖNT! Jag har jobbat heeeeela julhelgen förutom själva julafton. Men det blir ju bra med pengar i af :) 


Och träningen har jag kommit igång med UNDERBART! Här ska det då tusan inte bli nå fler bilringar utan färre i stället ;) Har ett mål som jag hoppas jag uppnår till ett visst datum :) ( Ett datum som jag har satt själv).


Har fått förlängt på jobbet åxå :):) Men nu kan dom inte förlänga mig nå mer för jag har vart där för länge vilket betyder att jag måste få en fast tjänst om jag ska vara kvar :) *Håller tummar å tår* 


Mercan funkar som den ska nu med så det är skönt ;D


Nej ha det bra! Hojt hojt!


" We never kissed, we didint even touch, just the sight of him ment sooo much "



Sug på den du ditt lilla troll! 

Presentation


Heejsan!

Erika här, 23 år.
Tänker skriva lite om mitt liv som innehåller pojkvän hundar hus vänner och bilar.

Hoppas ni finner det intressant att läsa min blogg!

Puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards