Alla inlägg under februari 2012

Av Erika - 11 februari 2012 19:19

ja detta äventyr vände snabbt ;D Berättar inget än för det är inget som är klart ännu :) Men jag har lite att fundera på om man säger så :D Sen är det lite kul när många blir nyfikna, å sura för man inte skriver ut vad man gjort utan man bara berättar lite :D hihihi.... 


ikväll blire varma mackor och melodifestivalen :) 


Vad gör ni i kväll ? 


Puss!

Av Erika - 11 februari 2012 09:51

...åker vi :D Bort på det lilla äventyret :D Återkommer senare hur det har gått :D:D

Av Erika - 10 februari 2012 19:24

jag vill att det ska bli morron NUUU så vi kan åka på ävnetyr!!! :D:D:D:D 


Har vart å kikat lite innebandy träning (innebandy familj som vi är :P) min lillasyster har börjat spela :D Så duktig lill tösen! <3 köpte en varma chips åt henne efter träningen :D


btw, när ni ändå är in å läser kan ni väl skriva en liten kommentar? :D 


Puss!

Av Erika - 10 februari 2012 13:29

Vilken jävla morgon det var då.


När jag vaknade kände jag att det var såååå kallt! Mycket riktigt 14 grader varmt inne och -17 ute.

och jag tänkte men FY FAN och INGEN motorvärmare i bilen hade jag stoppat i heller. Satan vad det var kallt, ville inte alls stiga upp i morse. 


Nåväl, på väg till jobbet höll jag på att somna flera ggr för jag var så jävla TRÖTT. När ska man bli van med att kliva upp mitt i natta? Usch....


Ja ialla fall så ska jag ut på lite äventyr i morrn :D 


Hur har eran dag vart? Och vad händer i helgen? Ska ni på rally? 


Puss!


Slänger in en bra låt också ;)


http://www.youtube.com/watch?v=sgRb_lfIZ6A&ob=av2e

Av Erika - 9 februari 2012 21:42

Tja tja tja tja!


Idag har det  vart en bra dag :) Inte gjort mkt alls, bara slappat å kikat Jersey Shore. 

Ååå jag är såå klyven över det här med att köpa Merca. 

Vad tycker ni? Vad har ni gjort idag? :) 


puss å kram!

Av Erika - 6 februari 2012 16:36

Ja igår var det bara en slösöndag, hur skönt som helst! Där av inget inlägg.


Idag är det 22 dagar som jag har vart rökfri :D Wooohoo för jag är så jävla duktig. 


Nej nu kom babe hem så nu ska vi umgås.



Pöss!

Av Erika - 4 februari 2012 17:22

Ja det var väldigt kallt ute idag, usch...

Det kom iaf några bilar dit vi var å åkte på sjön :D Tyvärr så gick Fredriks båda bilar sönder :(

Kanske sånt man får räkna med? 


Hm.. ja nu sitter jag å myser under en filt hemma i soffan, började må illa (?) också, orolig i magen.. 

Eric är på jobbet han har ju jour så han är ute tjänar cash. 


Nä, ska ta med mina fyrabenta vänner upp till sängen och försöka vila så kanske denna illamående försvinner... 



Pöss!

Av Erika - 4 februari 2012 09:34

God morgon!


Vakna ca 08,15 i morse hade då 13 grader (!) varmt inne, för att det var ju -24 ute... Brr..


Nu ska jag iväg å kolla på en massa dårar som ska sladda på sjön :D kul som attan. 


Puss å Kram!

Presentation


Heejsan!

Erika här, 23 år.
Tänker skriva lite om mitt liv som innehåller pojkvän hundar hus vänner och bilar.

Hoppas ni finner det intressant att läsa min blogg!

Puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards