Alla inlägg den 24 november 2010

Av Erika - 24 november 2010 18:44

Idag så har jag jobbat :) Sen var jag hem till Sussie på en kaffe det var trevligt! :D Jäklarns va mysigt hon hade! :) Man blir väldigt inspirerad (STAVNING!) av att vara hem till folk som har så himla mysigt tycker jag! Nu vill jag verkligen sätta igång på allvar inomhus! Det har ju bara vart utsidan nu på sommarn, men om pengarna vill så ska vi börja renovera köket Januari/Februari :D Så innan det kan man ju faktiskt ta ett sovrum kanske? *blink blink* 

åååh jag vet precis hur jag vill ha det i det rummet.... :D 


Ja, jag hade ju även tänkt att börja julpynta idag, men lusten bara flög iväg?! Så jag ska nog spela lite jul låtar så kanske man blir lite sugen? :)


Ja å som sagt min karl hittade en vinterjacka efter mycket om och men :) Det blev en svart och grön Peak Performance (stavning! :P) Ap snygg! :)


Nej ha en bra kväll allesammans och kör försiktigt nu i det stormiga vädret! :)


/ Erika

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heejsan!

Erika här, 23 år.
Tänker skriva lite om mitt liv som innehåller pojkvän hundar hus vänner och bilar.

Hoppas ni finner det intressant att läsa min blogg!

Puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards